"Qanaah..."

menyuruh percaya akan adanya kekuasaan melebihi kekuasaan manusia.

menyuruh sabar menerima kekuatan Illahi jika ketentuan itu tidak menyenangkan diri,

dan bersyukur jika diberi nikmat, sebab nikmat itu bila-bila masa boleh hilang.

bekerjalah untuk memenuhi tuntutan hidup seseorang hamba bukan untuk tambahan yang banyak daripadaNya.....

Tuesday, October 27

duniaku


MY WONDERFUL WORLD




alhamdulillah...mmg wonderful...
aku hepi sangat2 ade diorang ber6 ni...
kire macam penyejuk hati aku la..cewah..hehe
actually b4 ni aku xpernah kot nak ske budak kecik n mmg aku xske pn..biaq p la org nak ckp pe kn...
tp bile da ade anak sdare sndiri ni aku rase best sangat...diorang klakar n sometime penat jugak nak layan..
tapi stil undercontrol lagi la...
bertuah dak2 ni dapat MAKTEH  macam aku..hahaha..perasan kot...xpela skali skale..hehe..
anak2 buah aku ni semenye dari baka TERENGGANU + JOHOR cket..
nak wat cne abg2 ipar aku dua2 from terenganu and akak ipar aku dari johor..
bes jugak la ade akak ipar and abang ipar ni...boleh ajak p jalan2 kalau terlupe bawak beg duit pn, its still owait...hahaha..paham2 jela yer..mmg bes..leh berdebat, sharing kisah cinta pn boleh..hehe..
tapi da lame kot ktorang xwat aktiviti kekeluargaan, almaklum la..akak aku br je dapat baby so agak keterbatasan jugak la untuk pergi berjalan2..huhu..but dont worry the day can still come..insyaALLAH..
cite pasal anak buah aku ni..hopefully taun depan akan muncul yang ke tujuh plak..maybe..hehe..
akak aku beria nak anak kembar, yela sape xnak kn...n aku mendoakannye mudahan2 aku akn dpt ank sdare kembar..ameen...


okla last skali, aku nak stop dlu wat sementara waktu sbbnya aku ade exam lam 3 weeks..and to my younger brother: GOOD LUCK for your SPM and also for my younger sister..GOOD LUCK for your final exam...semoga semuanya berjaya and jangan nakal2 k...tata=).








No comments:

Post a Comment